Breaking News
Home / پانل آزاد / قتل عام مردم کورد به دست جمهوری اسلامی به حساب خدا

قتل عام مردم کورد به دست جمهوری اسلامی به حساب خدا

 

من کوردم
جایی که برای کشتن دو عضو احزاب کوردی هلی گوپترها اسمان را می پوشانند اما برای زلزله زده کورد 7 روز بعد دستور کمک رسانی می دهند …..!
من کوردم
جایی که زنان و مردان کولبر به رگبار بسته می شوند و زندگی ارزانتر از نان است ….
من کوردم
جایی که ایام تعطیل مهمان نواز نامیده میشوم و باقی ایام ترویست و جدایی طالب….!
من کوردم
مردم زیر اوار مانده اند هیچکس به داد انها نمی رسد. چند هزار نفر مقابل ساختمان فرماننداری تجمع کرده اند پتو چادر غذا میخواهند ولی این حکومت به فکر مردم لبنان ، فلسطین ، عراق ، یمن ، بحرین ،و…. است .
مسئولین جمهوری اسلامی
چرا کمک های مردی که مورد نیاز شدید زلزله زدهگان است از جمله چادر ، کاپشن و پتو توسط سپاه پاسداران انبار شده و به مردم داده نمشود ؟ و این اقلام را در انبار های سپاه پاسدارن برای خودشان نگه میدارند . این در حالیست روستا های دور افتاده و مناطق مرزی هنوز اوار برداری نشده است .
مسئولین جمهوری اسلامی
چرا نفراتی که به کمک زلزله زدگان می شتابند برایشان مشکل ایجاد کرده اید و به بهانه های مختلف انان را دستگیر و یا جریمه می کنید ؟ نمونه های که نصب بنرها حمایت از زلزله زدگان از طرف پلیس راهور بود که راننده را به مبالغ پول جریمه کرده اند در حالیست خودرها که برای اربعین میرفتن با بنرها فراوان شامل هیچ جریمه ای نشده اند ؟
مسئولین جمهوری اسلامی
چرا 800 تن از نیروهای رتبه بالا حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران و غیر از تیم 300 نفره محور یک دو و سه حفاظت خامنه ای بوده انان را بصورت جداگانه با تجهیزات کامل به مناطق زلزله زده منتقل شدن ؟و چرا تعدادی از هلی کوپتر ها مجهز به لانچر و راکت از هوانیروز سپاه پاسداران به منطقه اعزام شده اند ؟ شاید هم قصد جنگ با مردم زلزله زده دارید ؟ و به همین خاطر به این مردم کمک نمی کنید چون این مردم کورد مخالف دیکتاتورهستن وشماهم دیکتاتور هسین .
مسئولین جمهوری اسلامی
شما که سر جنگ با تمام دنیا دارید چرا باید زلزله زدگان به خاطر نبود چادر در قبرستانها بخوابند ایا توان کمک ندارید یا خودتان نمخواهید کمک کنید ؟
مسئولین جمهوری اسلامی
چرا برای ورود حسن روحانی ، خامنه ای ، و علی لاریجانی هزینه زیادی خرج کردید ولی دریغ از یک چادر برای بازمنداگان از لزله شما که برای لبنان و حزب الله ، حشد شبی ویمن هزینه ملیاری خرج می کنید اما دریغ از یک بطری اب برای زلزله زدگان واقعا چرا ؟
مسئولین جمهوری اسلامی
چرا تنها نیروهای امدادی که وارد منطقه زلزله زده شدن ماشین های ضد شورش وابپاش بود ؟
مسئولین جمهوری اسلامی نزدیک 40 سال از حکومت دیکتاتوری شما میگذرکه جمعیت ایران بعد از انقلاب حدود دو برابر شده اما تعداد زندانیان بیش از 25 برابر شده است و محصول ان را اگر خواسته باشم در یک جمله کوتاه بگویم شهر و روستاها ویران و قربستان ها اباد شدند .
ازادی زیباست و زیباتر از ازادی خود ازادی است و متاسفم که روحانیت شیعه ازادی را از مردم ایران گرفته اند و ام مطمئن هستم که بزودی ملت ایران به ازادی خواهد رسید .
باتشکر امید رمضانی

Visits: 78