Home / بیانیە فارسی / سازمان دمکراتیک یارسان ضمن پشتیبانی وحمایت از فراخوان ١٨ دی از جامعە یارسان درخواست می کند، کما فی سابق، در کنار آحاد مردم ایران نقش تاریخی خود را ایفا کنند!

سازمان دمکراتیک یارسان ضمن پشتیبانی وحمایت از فراخوان ١٨ دی از جامعە یارسان درخواست می کند، کما فی سابق، در کنار آحاد مردم ایران نقش تاریخی خود را ایفا کنند!

یارسانمدیا
08-01-2013
امروز خیابان در اختیار ماست، فردا نوبت فتح کریدورهای قدرت است! بیشتر از چهار ماە است کە نبض حیات قدرت سیاسی و اجتماعی جامعە – با در نظر گرفتن افت و خیز آن- در دست مردم است. هستەی اصلی خیزش مردم ایران تصفیە حساب ارزشی و معرفتی با ساختار و نهاد ولائی رژیم جمهوری اسلامی است.
دمکراسی ، آزادی، عدالت اقتصادی و اجتماعی. تقسیم عادلانە قدرت و منابع ثروت و لائیسیتە ارزشهایی اصلی و اساسی خیزش مردمان ایران است. در کنار این ارزشها تمایل فرد ایرانی پیوستن بە کاروان زیست جهان مدرن است کە سر فضای آن کرامت و حیثیت انسان قابل ارزش و محترم است. ١٨ دی – به مناسبت سومین سالگرد سرنگونی هواپیمای اوکراینی و واکنش بە اعدام به اعدام محمدمهدی کرمی و محمد حسینی- نقطە عطفی حساس و نو در تاریخ مبارزات ٤ ماهەای مردمان سرزمین ایران است. پیمان این مردم با آرمانهای خود و تداوم مبارزە در جهت احقاق و نیل بە اهداف انسانی آن است.
سازمان دمکراتیک یارسان ضمن پشتیبانی و حمایت از فراخوان ١٨ دی از جامعە یارسان درخواست می کند، کما فی سابق، در کنار آحاد مردم ایران نقش تاریخی خود را ایفا نمودە و درفش آزادیخواهان جانباختە راە آزدی را برافراشتە نگە دارد.
رهبری مشترک سازمان دمکراتیک یارسان ٩ دسامبر ٢٠٢٢

Visits: 56