آرميتا گراوند يكي ديگر از قربانيان خيزش زن_زندگی_ آزادي كه بيش از يک ماه است در زير شكنجه نيروهای آدم كش جمهوری اسلامی به حالت كما رفته بود امروز جان خود را نثار آزادی ايران كرد.
هموطنان عزيز!
در حاليكه جمهوری اسلامی برای مردم فلسطين ،سوريه و لبنان دل ميسوزاند و تبدیل بە بلندگو تبليغاتی مردمان سرزمين های ديگري شده است، اما در داخل مملكت مان ايران، اين رژيم انسان كش جوانان و مردمان بيگناه را شكنجه ، زنداني و اعدام ميكند. با وجود رژيم اسلامی در تهران نه مردم ايران آرامش دارند و نه منطقه ی خاورميانه روی آرامش بە خود مي بيند. رژيم زن ستيز جمهوری اسلامی “آتش بيار معركه” شده و شكی نيست در تمام ناآراميهایی منطقه دخالت مخرب دارد و با پول بيت المال مردم ايران بساط نا آرامی را در هركجا برايش ممكن باشد ميگستراند. لذا سازمان دمكراتيک يارسان از مجامع بين المللی ميخواهد بيشتر از اين به اين رژيم آدم كش فرصت قلدری ندهند، و اگر خواستار آنند کە كل منطقه در آرامش به سر ببرد تنها راه از ميان برداشتن اين رژيم است. كشتن آرميتا نه اولين است و نه آخرين خواهد بود.
سازمان دمكراتيک يارسان اين قتل حكومتي را محكوم كرده و به خانواده و بازماندگان آرميتا تسليت ميگويد.
سازمان دمكراتيک يارسان
شورای مركزی
٢٨م اکتبر ٢٠٢٣م

بازدیدها: 109
Yarsanmedia Yarsan Democratic Organization Official Website