Home / پانل آزاد / مختصر تحلیلی از نبرد خونین و کم سابقه بین تروریست‌های فلسطین شاخه حماس و مردم اسراییل ساکن شهره کهای غزه.

مختصر تحلیلی از نبرد خونین و کم سابقه بین تروریست‌های فلسطین شاخه حماس و مردم اسراییل ساکن شهره کهای غزه.

 

یارسانمدیا
‏10‏ اُكتبر‏ 2023

 

◦ حمله غافلگیرانه حماس ماه ها نه بلکه سالهاست بوسیله افراد متخصص در امور عملیات ویژه نظامی و تاکتیک‌های آن خبره بوده طراحی شده است، گرچه چریکهای فلسطینی سالیان سال است با استفاده از مهارتهای که در طول هفتاد سال کسب کرده اند،بی تردید کارشناسان نظامی از کشورهای دوست فلسطین از جمله ایران ، حزب الله لبنان نیز در طرح این نقشه خونبار ،وحشیانه غیر انسانی دخیل بوده اند.

علی اصغر خسروی

برابر اخبارات میدانی در شهرکهای مختلف که شهروندان فلسطین و اسراییل در آن سکونت دارند ، بالغ بر ۱۰۰ نفر کشته و بین ۸۰۰تا ۱۰۰۰ نفر مجروح و مصدوم و عده کثیری از مردم مدنی و نظامی زن وکودک پیر وجوان به گروگان نیروی مهاجم در آمده ودر مله عام خلاف عرف و عادت حقوق بشری با بی حرمتی مورد اهانت اذیت و آزار قرار می گیرند این نوعی دهان کچی به سازهاو نهاد های بین المللی می باشد.دولت ایران آشکارا می گوید ما از خلق فلسطین حمایت می کنیم در مجلس تهران وچندین شهر دیگر ایران بمناسبت حمله تروریستی حماس به اسراییل

بین مردم شیرینی وشریت توضیح می کردند

لازم بذکر است صحبت از شلیک ۵۰۰۰ موشک بسمت شهرکهای یهودی نشین بیانگر حمایت بی دریغ کشوره های منطقه از یمن تا عراق وحمایتهای پنهان وآشکار آنها از مبارزین فلسطینی می باشد. امروز پاسدار سلامی طی یک رجزخوانی اعلام کرد سید حسن نصر الله رهبر گروه تروریستی حزب الله تعداد۱۰۰۰۰۰ موشک از انواع مختلف در اختیار دارد و می تواند تمام اسراییل را منهدم کنند.صرفنظر از بلوفتها و رجز خوانیهای مقامات کشورهای پشتیبان فلسطینها لازم است به عواقب ،نتیجه وابعاد این آتش افروخته وشعلور شده را مختصرا بپردازم.

به احتمال زیاد ارتش اسزاییل جواب مناسبی را به سازمان حماس خواهد داد. و با ضربات کوبنده ومهلک مرگ بار انتقال سخت از تروریستهای لجام گسیخته فلسطین خواهد گرفت.ممکنه به چند دلیل حملات ارتش اسراییل محدود باشد.

ا-اسراییل بسبب نامعلوم بودن مکان اسرا و مجروحین و مصدومینش در شهره های فلسطین نشین و بخاطر اینکه شهروندان خودش از حملات کوبنده و گسترده اجتناب کند . به احتمال زیاد حماس افسران ، درجه داران و سرباز اسرای اسراییلی را به قطر وایران فرستاده باشد.

ب- فشار سازمان ملل و کشورهای اعراب عضو پیمان ابراهیم دست به یک میانجیگری فعالانه بزنند و به اسراییل غرامت سر سام آور خسارات بپردازند.

پ.بنفع اسراییل نیست در چند جبهه وارد جنگ شود مثلا با فلسطین ، لبنان با در ٪ کمی باایران وغیره . البته سازمانهای ذیربط در مقابل ارتش با قدرت اسراییل بخصوص نیروی هوایی این کشور

نمی توانند تاب مقاومت بیاورند.

امیدوارم اسراییل خویش تنداری خود راحفظ کندو اوضاع را بدتر بسمت یک جنگ تمام عیار سوق ندهد.

با احترام

علی خسروی

۲۰۲۳/۱۰/۰۸

[wpforms id=”4110″]