Home / پانل آزاد / آزادی مقصد نیست، هدف است

آزادی مقصد نیست، هدف است

بنام آزادی
حکومت جمهوری اسلامی ایران و یا به عبارتی دیگر مجرمان دست پروده اعراب که بنام الله در سرزمینی به مساحت ۱۰۶۴۸۳۲ کیلومتر ، حکومتی بر پایه جهل و جنایت را پایه ریزی کرده اند که همچنان لبه تیغ تیز خود را متوجه ملت کورد نموده اند.
این دشمنان قسم خورده ، ایران را ویران و کوردستان را با بمب های قدرتمند که نمونه اش میتوان گفت زمین لرزه و پس لرزه ها 12نوامبر 2017 بود که سبب ویرانی نواحی غرب استان کرمانشاه از جمله مناطق ثلاث باباجانی ،ازگله ، قلخانی ،گوران ،و بخصوص شهر باستانی و تاریخی سرپل ذهاب شد و صدها نفر جان باختند اما چند روز پیش باز هم با همین بمب ها باز هم ملت کرد را نشانه گرفتند و با وقاحت تمام مسئولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفت و هیچ اقدام جدی از سوی کشورهای غرب علیه سردمداران این حرکت ضد بشری نشد.
آیا سازمان حقوق بشر و دیگر سازمانهای به اصطلاح مدافع حقوق انسانی ، 200 و چند کشور دیگر جهان گوش و چشم ندارند؟ یا واقعا موافق چنین اقداماتی هستند؟ می دانند ایران یکی از کشور های امضا کننده قرارداد کنوانسیونهای سازمان ملل والحاقات آن می باشد پس چرا اجازه میدهند تا این حد تمام میثاق ها را زیر پا گذاشته و ایران را تبدیل به یک زندان وصف ناپذیر کنند.
حکومت جنایتکار جمهوری اسلامی به قتل شهروندان ایرانی در ایران بی اعتنا به مقررات بین المللی با پرتاب موشکهای ساخت روسیه ، اردوگاه و مقر احزاب کورد را در خاک حریم کوردستان هدف قرار داده که موجب قتل و زخمی شدن ده ها نفر شده است.
گناه این احزاب معترض به سیاست های جنایتکارانه و مجرمانه که هیچ محصولی به جز تعبیضات در عرصه های مختلف علیه اقلیتها ملی مذهبی(یارسان و بهایی الخصوص)، فقر، عقب ماندگی اقتصادی و سیاسی و … نداشته اند. همه مردم خواستار برابری حقوق انسانی وشهروندی خود می باشند.
حکومتهای مترقی ،مردمی و دمکرات با آغوش باز معترضین را به مذاکره دعوت می کنند تا خواستهای آنها را به شیوه مسالمت آمیز حل و فصل نمایند .فیلسوَف یونانی افلاطون می گوید : اﻓﺮﺍﺩﯼ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻣﺎ ﻫﻢ ﻋﻘﯿﺪﻩ ﻫﺴﺘﻨﺪ ، ﺑﻪ ﻣﺎ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻣﯿﺪﻫﻨﺪ . ﻭ ﺍﻓﺮﺍﺩﯼ ﮐﻪ ﻣﺨﺎﻟﻒ ﺑﺎ ﻋﻘﯿﺪﻩ ﯼ ﻣﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ ، ﺑﻪ ﻣﺎ ﺩﺍﻧﺶ ! . . . ﺁﺩﻣﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻟﺬﺕ ﺑﺮﺩﻥ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺍﺭﺩ ؛ ﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺩﺍﻧﺶ . . .  چقدر اين جمله دلنشينه… اما حکومت جمهوری ولایت فقیه از بدو روی کار آمدنش تا بحال هزاران نفر از شهروندان ایرانی به ویژه آزادی خواهان کورد و ایرانی را در داخل و خارج از ایران را خلاف عرف انسانی بشیوه وحشیگرایانه ای ترور کرده است.
سردمدارن لگام گسیخته به هیچ صراطی مستقیم نیستند و حتی برای مردمشان حکومت نمیکنند و فقط عقده های دیرین خود را خالی میکنند.
راه چاره و نجات مردمان ایران زمین تحت اشغال دست نشاندگان و بیگانگان فقط  یک اتحاد و انسجام قوی احزاب سازمانهای اپوزیسیون های داخل و خارج می باشد.
بیایید مردانه وطن و هموطنان را از بندگی نظام اسلامی ، تشنه به خون مردم را نجات دهیم و نگذاریم مردمان سرزمین آبا و اجدادیمان قربانی جاطلبی آخونده های دوره گرد شوند.
علی اصغر خسروی
2018/09/11

Visits: 9