Home / بشیر امیرخانی / آیا سرزمین ایران دوبارە مورد هجوم اعراب قرار خواهد گرفت؟

آیا سرزمین ایران دوبارە مورد هجوم اعراب قرار خواهد گرفت؟

 

قبل از هجوم امپراطوری اسلام بە سرزمین ایران، ایرانیان بسیار خوشبخت و سعادتمند بودند. سرزمینی سر شار از عشق و محبت و دارای پادشاهانی عادل و مردمی بود. آنچنان کە خود می خواستند خداوند را پرستش میکردند. کسی با زور شمشیر وادار بە دعا و نیایش نشد. قبل از ١٤٠٠ سال اپراطوری شوم اعراب مسلمان روی نیزه هایشان را بە سوی ایران کردند و با زور شمشیر مردم نگونبخت این سرزمین را مورد تجاوز قرار دادند. سرزمینی کە سرشار از عشق و سبزی و صلح و آرامش بود، جای خود را بە قتل، تجاوز و سنگ سار داد. تا آن اندازە بە گواە تاریخ، آسیاب را با خون مردان ایران میچرخاندند، زنان ایرانی را اسیر و مورد تجاوز قرار میدادند. انگار این دین و این خدای متجاوز میخواست با زور شمشیر مردم این سرزمین راوادار بە دین داری کند، در حالیکە این مردم هیچگاە از دعا بە سوی خدای خود غافل نبودە و همیشە یزدان یا ایزد منان را ستایش میکردند، ولی گویا این اللەی آنها با آن خدای ایرانیان در تضاد بود بە همین خاطر این مردم و این سرزمین بە میدان قتل و خون ریزی تبدیل شد. هرچند بعد از اشغال ایران توسط اعراب تا کنون، این سرزمین توسط خودیها نیز اسلام زدە و دگرگون شدە است و تا کنون نیز ادامە دارداما اکنون وضعیت فرق میکند و با توجە بە موضعگیریهای عربستان سعودی در این مدت در رابطە با ایران دو تحول بسیار عمدە کە در شروف انجام هستند را میتوان مورد تجزیە و تحلیل قرار داد، هردو مورد بە طور همزمان، و گویا هماهنگ شدە دارد بە پیش میرود. اول موضع گیری جامعە عربی در اردون، کە بیانیە شدیدالحنی بر علیە ایران صادر کردند و دومی بیانیە داعش، کە بزبان فارسی قرائت شد و شدیدا بە مردم ایران تاخت و آنها را مشرک و کافر قلمداد کردند.

هرچند تحلیلها بە این سو نمیروند کە غرب از قطبی بنام اسلام سنی در برابر قطب شیعە پشتیبانی کند، چون در واقع غرب همیشە میخواهد این بالانس را حفظ کردە، تا تعادل منطقە بە هم نخورد، ولی از آنجا کە کسانی در راس حکومت ایران هستند همیشە با سیستهای غلط و دشمن پسندانە خویش، ایران را مورد تجاوز و بی هورمتی قرار دادە و هموارە این سرزمین را بە سوی نابودی سوق دادەاند کە در واقع اینها هیچگاە بە منافع ملت ایران فکر نکردە و نخواهند کرد، بعید نیست کە با ندانمکاریهای خود این بهانە را بە دست دشمنان ایران دادە تا بار دیگر آسیابهای ایرانی را با خون مردان این سرزمین بچرخانند و زنانشان را بە اسارت بگیرند.

با توجە بە اوضاع و مواردی کە در بالا ذکر شد بر تک تک مردم ایران از جملە اپوزسیون وآجب است کە هوشیار باشند و نگذارند نظآم ددمنش جمهوری اسلامی این بهانە را بە دست اعراب بدهند. چون حرفهای بی ربط فرماندهان نظامی ایران کە همە میدانیم کە در حد بلف بیش نیست و اگر چنانچە این توطعە عملی شود تنها بازندە اصلی مردمان این سرزمین هستند. بی شک سیاستمداران بلوک سنی گرایی می خواهند ایران را نیز بە سوریە، عراق، لیبی و یمن تبدیل کنند. شکی در آن نیست کە جمهوری اسلامی رفتنی است و روزی شرش از سر این ملت کم خواهد شد، اما این مردم و سرزمین ایران است کە باید از دست ناپاک دشمنانش حفظ شود.

اتحآد و برادری میان خلقهای ساکن سرزمین ایران تنها را ضامن این موفقیت است، در غیر این صورت بایستی منتظر چنان مصیبتی بود کە ما را بە یاد اولین هجوم اعراب بە ایران بیندازد.

بشیر

٣٠.٣.٢٠١٧